Jak těžké bylo pro režisérku Theodoru Remundovou při natáčení dokumentu o mamince Ivě Janžurové balancovat mezi rolí režisérky a dcery? A proč se film nejmenuje podle Beckettovy hry Šťastné dny, jak bylo původně v plánu? Kdo přišel s názvem Janžurka? A proč zařadila režisérka do filmu i osobní korespondenci známé herečky, především milostnou?
Dozvíte se v Četkastu na Filmovce, speciálu podcastu ČTK, který na LFŠ natáčejí studenti na novinářském workshopu. Režisérka v podcastu vzpomíná i na svou první návštěvu Filmovky před 20 lety, kdy tady slavila velký úspěch se svým prvním filmem Ničeho nelituji.
Foto: Anna Maria Křížová
© 2024 AČFK / Design & web: David Huspenina
© 2024 AČFK /
Design & web: David Huspenina /
Obchodní podmínky / Ochrana osobních údajů