Přejít k obsahu

51. Letní filmová škola
Uherské Hradiště

25—31 07
2025

  • Úvod
  • Festival
    • Novinky
    • O festivalu
    • Vizuální styl
    • Výroční ceny
    • Historie
  • Pro účastníky
    • Festivalový průvodce
    • Festivalová místa
    • Fotogalerie
    • Minuty s Filmovkou
    • Filmové listy
    • Studovna
  • Program
    • O programu
    • Industry program
    • Nová realita
  • Podpora
    • Jak LFŠ podpořit
    • Partneři
    • Záštity
    • Mecenáši
    • Podporují nás
  • Press
    • Služby pro novináře
    • Ke stažení
  • Kontakty
  • Akreditace a vstupenky
  • Moje LFŠ
  • EN

Typ programu: Přednáška

Mezi Bengálskem a zbytkem světa: Dílo Satjádžita Ráje

Twin Peaks: Svět úžasný i prapodivný

Lynchovský: Co to znamená?

Známá, neznámá Chantal Akermanová

Bylo nebylo: Letní filmová škola

Jak se ze starého Hollywoodu stal Nový Hollywood

Felliniho cesty: Prostory, lidé, filmové styly

Hlas němých filmů: Beseda s benšim Ičirem Kataokou

Anna Kareninová: Hranice a možnosti jazyka překladu

60 let Quentina Tarantina

José Aroyo: Proč Almodóvar? Tvorba v širších souvislostech

R. D. Kokeš: Podoby a funkce neorealismu (nejen) v kariérách Vittoria De Sicy a Roberta Rosselliniho

R. D. Kokeš: „Celovečerní“ tvůrčí problém aneb kořeny českého filmového vyprávění

Martin Frič: 30. léta

Martin Frič: 1939–1948

Martin Frič: 1949–1968

Jiří Flígl: Šindži Sómai jako souputník proměn japonského filmového průmyslu

Radomír D. Kokeš: Louis Feuillade kontra filmové seriály

Jan Jendřejek: Karel Reisz – Čech v zahraničí?

Luboš Ptáček: Akira Kurosawa – válečná a poválečná tvorba

Peter Schepelern: Jak se Trier stal Trierem

Peter Schepelern: Inspirace Larse von Triera

Sledujte nás

\ \
\ \
\ \

© 2025 Asociace českých filmových klubů 

Design & web: David Huspenina

Obchodní podmínky / Ochrana osobních údajů

Facebook Instagram Youtube