Studovna

Všechny programy
Typ programu
Všechny jazyky
Jazyk
Všechny ročníky
Ročník
Lynchovský: Co to znamená?
Twin Peaks: Svět úžasný i prapodivný
Mezi Bengálskem a zbytkem světa: Dílo Satjádžita Ráje
Péče o duševní zdraví
Návrat k přirozenému porodnictví
Tyranie mainstreamu… a jak jí nepodlehnout?
Ženy ve veřejné službě
Muzikantky a mateřství
Známá, neznámá Chantal Akermanová
Felliniho cesty: Prostory, lidé, filmové styly
Jak se ze starého Hollywoodu stal Nový Hollywood
Bylo nebylo: Letní filmová škola
Hlas němých filmů: Beseda s benšim Ičirem Kataokou
Lekce filmu podle Arnauda Desplechina
Lekce filmu podle Jiřího Suchého
Lekce filmu podle Ildikó Enyediové
Všechno dobře dopadne: Moudrost včel
Galerie jako komunitní centra
Živá země a my
Lidskost až do smrti
Dobrodějové
Od traumatu k terapii
Lekce filmu podle Ivana Trojana
Anna Kareninová: Hranice a možnosti jazyka překladu
Jak se fotí prezidenti
60 let Quentina Tarantina
José Aroyo: Proč Almodóvar? Tvorba v širších souvislostech
Lekce filmu podle Lava Diaze
R. D. Kokeš: Podoby a funkce neorealismu (nejen) v kariérách Vittoria De Sicy a Roberta Rosselliniho
R. D. Kokeš: „Celovečerní“ tvůrčí problém aneb kořeny českého filmového vyprávění
Lekce filmu podle Jima Sheridana
Lekce filmu podle Ondřeje Vetchého
Lekce filmu podle Michaely Pavlátové
Martin Frič: 30. léta
Martin Frič: 1939–1948
Martin Frič: 1949–1968
Jiří Flígl: Šindži Sómai jako souputník proměn japonského filmového průmyslu
Lekce filmu podle Zdeňka Svěráka
Radomír D. Kokeš: Louis Feuillade kontra filmové seriály
Psychedelika a jejich potenciál (nejen) pro léčbu závislostí
Společně proti suchu a biodynamické zemědělství
Nové modely alternativního školství
Kostel sv. Janů Opava
MILA - Vize pro seniory
Restorativní justice
Jan Jendřejek: Karel Reisz – Čech v zahraničí?
Luboš Ptáček: Akira Kurosawa – válečná a poválečná tvorba
Proč Česko potřebuje víc investigativních novinářů
Co dělat, když Netflix vítězí: Proměny diváků během pandemie a po ní
Proč a jak spolupracovat se zahraničními partnery?
Zóna Inspirace s Hradeckým slunovratem: O životě v přítomnosti
Zóna Inspirace s Hradeckým slunovratem: Kultura za času covidu
Zóna Inspirace s Hradeckým slunovratem: O vytěsnění smrti
Lekce filmu podle Martina Huby
Lekce filmu podle Jarosława Kamińského
Lekce filmu podle Gorana Markoviće
Lekce filmu podle Anny Geislerové
Lekce filmu podle Vladimíra Körnera
Lekce filmu podle Krystyny Zachwatowicz-Wajda
Lekce filmu podle Vladimíra Furdíka
Lekce filmu podle Milana Lasici
Lekce filmu podle Hynka Bočana
Lekce filmu podle Mikea Leigha
Lekce filmu podle Ivy Janžurové
Lekce filmu podle Meira Lubora Dohnala
Peter Schepelern: Jak se Trier stal Trierem
Peter Schepelern: Inspirace Larse von Triera
Lekce filmu podle Jana Svěráka
Lekce filmu podle Mira Rema
Lekce filmu podle Daniela Bergmana
Lekce filmu podle Magdy Vášáryové
Lekce filmu podle Emílie Vášáryové
Lekce filmu podle Janusze Majewského
Lekce filmu podle Ivana Passera
Lekce filmu podle Heleny Třeštíkové
Lekce filmu podle Christopha Hochhäuslera
Lekce filmu podle Mohsena Makhmalbafa
Beseda s Jurajem Herzem
Lekce filmu podle Miky Kaurismäkiho
Lekce filmu podle Bolka Polívky
Lekce filmu podle Miroslava Krobota
Lekce filmu podle Zuzany Piussi
Lekce filmu podle Petera Greenawaye
Lekce filmu podle Pedra Costy
Lekce filmu podle Gorana Paskaljeviće
Lekce filmu podle Abbáse Kiarostamího
Lekce filmu podle Istvána Szabóa
Lekce filmu podle Akiho Kaurismäkiho
Lekce filmu podle Emira Kusturici